Thursday 19 July 2012

Trip to Thailand

Posted by Unknown at 10:26 am

ASSALAMUALAIKUM

wah ! Alwanis Rozi g trip la, hahaha.. Thailand ja pun. tapi serious aku cakap ni la pertama kali aku sampai kat sana. even aku oghang perlis repeat oghang perlis tapi just sampai padang besaQ ja.. tu pun dah rasa heaven sangat sebab barang kat situ pn dah macam-macam.. so,, aku amek kesempatan nak kongsi pengalaman aku la kat sana.. memang for those yang shopahorlic, thailand memang sesuai untuk hampa ! harga pun boleh tahan murah and reasonable. trip ni aku bersyukur sangat sebab UUM yang tanggung.. just bawak duit untuk shopping ONLY.. so, boleh bayang tak kalu aku bawak duit untuk shopping saja..hahaha(gelak jahat).. ops3 ^^

oh, lupa plak.. actually aku g Thailand bukan jalan jalan makan minum hirup segala bagai angin Thailand,  tapi sebab Student Mobility Programme.. Nama jer under program tapi kitorang memang berHOLIDAY sungguh kat sana.. Tak terasa ada program pun.. Just p buat lawatan kat Hatyai University dengan Prince Of Songkla.. tempat lain semua berJalan.. ^^ memang marvelous (,")

Antara tempat-tempat yang aku p macam Hatyai,Songkla, Phi Phi Island, Patong Beach dan Phuket. Tempat-tempat ni memang meriah sungguh.. aku x tipu.. foreingner bersepah kat sana.. termasuk  la aku.. ahaks^^ im Malaysian Ok!!

jom ! jom ! teroka gambaq. ^_^

students and staff mobility


Prince of Songkla University, Phuket Campus

with puteri kenari at Phi Phi Island

hotel aku beradu. memang best

Cultural Village

Hatyai University

Phi Phi Island. Alwanis Rozi BERsnokling. ohsem!

infront night club. aku tak masuk ok !

2 Peoples love this entry ^^:

Hidaya Sarbini said...

Ingt nk msuk dh td club 2, hehe

Unknown said...

hahaha..
mmg dekat sungguh..
just tengok dari luar ja ada apa dlm tu..
ternampak penari tiang..
fuh! mmg seksisssss

Post a Comment

 

Miss AL Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review