Tuesday 24 July 2012

Bahana Mercun

Posted by Unknown at 9:24 pm
ASSALAMUALAIKUM

Hai readers, Salam Ramadhan al Mubarak. Aku tetiba ended up kat sini sebab nak story mory dengan u ols bout bahana main mercun. Kisah ni baru jer jadik petang tadi. Anak jiran sebelah umah aku melecur kat badan sebab kena sambar dengan api angkara terkena percikan bunga api. Babe, tu baru bunga api dah melecur setengah badan cuba hampa pikiaq tengOk mercun bola, meriam buluh yang  bebudak la ni suka main effect nanti cam na ?? Scary kOt ! janganla sampai jadi macam ni. Kesian ibu mengandung tengok. sob ! sob ! sob !

aku curik dari syeikh google

For readers semua, please la jangan excited sangat dengan benda alah ni. Bersyukurlah sebab korang dilahirkan dengan sempurna tup tup hilang jari la mata buta la and segala bagai yang tragis ! (emo plak kan aku). Tak kira Tak kira nak emo jugak. kalau dah gian sangat, main je mercun pop-pop sambil dengar lagu Kpop, ingat ! Kpop bukan M-pop. ha3 ^^ tetiba plak kan aku ni. Haishh. Btw, jangan salahkan ibu yang mengandung aku okies. ahaks ^_^

INGAT !!!!!!!!


hoiiii, stay away dari mercun !!

p/s : main tweet xpe jgn "tweet" mercun.



1 Peoples love this entry ^^:

Anonymous said...

baik miss AL

Post a Comment

 

Miss AL Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review