Thursday 19 July 2012

Di Dapur Ibuku

Posted by Unknown at 5:41 pm
ASSALAMUALAIKUM

Entry kali ni aku nak citer tempat yang selalu aku lepak setiap kali aku balik perlis. Maklumlah, aku kan study jauh nun di hutan Sintok sana a.k.a UUM. ha3. Agak sengal kan ??? Kecoh macam belajaq kat KL. ^^ Tapiii,, seriously tempat ni memang kalau aku balik rumah jer mesti tempat wajib aku akan p sama ada dengan family ataupun dengan my friends.

Landskap restoran ni memang aku suka. Konsep restoren ni pun ala-ala santai jer. Sesuai la dengan jiwa aku. Aku bila dOk kat umah, member yang akan aku contact ajak lepak sekali selalunya, bukan selalu memang wajib si shipak. Dia ni memang super hot. Sebab dia akan layan semua kerenah aku. he3. Thanks shipak. muah3 ^^



driver kemana jua (,")

tadaaaaa.. Di Dapur Ibuku 



milo taboQ feveret aku



masakan tom yam. hmm.. yummy


0 Peoples love this entry ^^:

Post a Comment

 

Miss AL Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review