Sunday 2 September 2012

Home Made Chocolate

Posted by Unknown at 5:52 pm
ASSALAMUALAIKUM

ini la home made chocolate !
                             
 Hai readers ! Entry kali ni aku nak promot Home Made Chocolate( HMC) atau bahasa Melayu nya Rumah Buat Coklat. Hahaha ^^ Memang Melayu sungguh kan.  Tak lah,, hehehe Coklat Buatan Sendiri sebenarnya.  Nowadays kan chocolate ni dah jadi feveret, so aku bukak pelung untuk korang yang belum pernah rasa lagi boleh la try dulu. Yang pernah makan kalau teringin nak lagi pun dialu-alu kan untuk tempah kat aku.

Sebelum ni aku pernah dah jual HMC kat Hostel aku, dan alhamdulillah sambutan amat menggalakkan. Sesiapa yang tengah mencari2 doorgift/ hantaran perkahwinan, hadiah birthday/ anniversary atau pun tengah mencari2 hadiah untuk yang tersayang, anda boleh try jadikan homemade chocolate as your gift.

Terdapat pelbagai jenis perisa, warna, bentuk dan jenis yang boleh anda pilih. For those yang berminat untuk membuat pesanan HMC boleh contact aku kat Fb Alwanis Rozi untuk mengetahui lebih detail lagi tentang design yang korang nak ke, perisa yang korang suka ke atau apa2 saja yang berkaitan dengan coklat ni.



Example Home Made Chocolate :


terdapat pelbagai jenis bilangan dan bentuk

Contoh di atas anda boleh dapati dalam pelbagai jenis bilangan. Mengikut permintaan anda :)

2 biji = RM 2.00
4 biji = RM 3.00
6 biji = RM 5.00


Coklat Oreo 

pelbagai jenis pilihan gambar yang menarik dan comel ^^

coklat bersalut oreo
Coklat Oreo= RM 2.00

Doorgift
as a gift untuk yang tersayang
Harga Doorgift mengikut bilangan huruf dan hiasan 


Chocolate Lolipop
RM 1.50

RM 1.50


p/s : Harga tidak termasuk postage. Harga boleh dirunding. Dijamin Halal dan Sedap

0 Peoples love this entry ^^:

Post a Comment

 

Miss AL Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review