Friday 24 August 2012

Raya 2012

Posted by Unknown at 4:40 pm
ASSALAMUALAIKUM

Taqabbalallahu minna wa minkum (acecece aku BERarabic sat nooh ! ) he3 ^^.  Rasanya belom terlambat lagi kan aku nak wish Selamat Hari Raya Aidil Fitri Minal Aidil Wal Faizin untuk semua yang mengenali aku. Especially for kawan2 Sekolah Kebangsaan Jejawi (SKJ) Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Arau (SMKAA) Kolej Matrikulasi Pulau Pinang (KMPP) and lastly bebudak Universiti Utara Malaysia (UUM).
fuh ! panjang nooh perjalanan aku nak sampai ke tahap ni. Soooo, no wOnder la kan kalau aku ada ramai kawan.. bahahaaha.. kau bajet femes la Alwanis . teee hee ^_^

For this entry aku xmo merapu meraban sangat. Just nak share ngan korang pics hari raya aku jer ! hehe. haippp bukan nak riak ok. But more to share my happiness di hari raya. Sunpah aku cakap Hari Raya antara  hari yang paling happening untuk aku. Enosen x ??? ahaks ^_-

Tadaaaaaaa !!! Here are a few of our raya pics.. We celebrated pagi raya at my house but unfortunately x sempat nak snap sempat rush nak balik kampung. So korang layan je la pics 2nd day Hari Raya aku nooh ..



cousins and makcik2


my family with tok with candid style ^^

again my family . skema style. haha
still not perfect. another two families not here !
aku terjumpa pic first day aku. kulihat hijau. tee he

0 Peoples love this entry ^^:

Post a Comment

 

Miss AL Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review